دکتر کاشفی مهر

پريودنتيس

متخصص لثه و ایمپلنت

عضو هیئت علمی دانشگاه

دکتر کاشفی مهر

پريودنتيس

متخصص لثه و ایمپلنت

عضو هیئت علمی دانشگاه

دکتر اتابک کاشفی مهر

دکتر کاشفی‌مهر، دندانپزشک و متخصص بیماری لثه و کاشت دندان می باشند که دوره عمومی خود را در تبریز و دوره تخصصی خود را در دانشگاه شهید بهشتی تهران سپری نموده اند . ایشان از سال 1385 تا کنون در دانشکده دندانپزشکی تبریز به عنوان هیات علمی دانشگاه و مسئول بخش ایمپلنت آن ،مشغول به کار و تدریس می باشند .
  • متولد: 1355
  • محل سکونت: تبریز
  • تلفن تماس 04191690590
  • تلفن تماس 041-35551550

دکتر کاشفی‌مهر، دندانپزشک و متخصص بیماری لثه و کاشت دندان می باشند که دوره عمومی خود را در تبریز و دوره تخصصی خود را در دانشگاه شهید بهشتی تهران سپری نموده اند . ایشان از سال 1385 تا کنون در دانشکده دندانپزشکی تبریز به عنوان هیات علمی دانشگاه و مسئول بخش ایمپلنت آن ،مشغول به کار و تدریس می باشند.

هدف اصلی دکتر کاشفی مهر، بعد از تجربه موفق بیش از ده هزار جراحی کاشت دندان، فراهم نمودن تمامی امکانات، تخصص ها و تجهیزات لازم برای ارائه بهترین درمان ایمپلنت در منطقه شمالغرب کشور می باشد. برای این منظور واحد ایمپلنت با امکانات و تجهیزات کامل، این نیاز را برآورده نموده است. علاوه بر این، انجام سایر درمان های دندانپزشکی – با همان کیفیت متمایز – با راه اندازی واحد دنتاک ، در تابستان 1402 محقق گردید .

  • متولد: 1355
  • محل سکونت: تبریز
  • تلفن تماس 041991690590
  • تلفن تماس 041-35551550

هدف اصلی دکتر کاشفی مهر، بعد از تجربه موفق بیش از ده هزار جراحی کاشت دندان، فراهم نمودن تمامی امکانات، تخصص ها و تجهیزات لازم برای ارائه بهترین درمان ایمپلنت در منطقه شمالغرب کشور می باشد. برای این منظور واحد ایمپلنت با امکانات و تجهیزات کامل، این نیاز را برآورده نموده است. علاوه بر این، انجام سایر درمان های دندانپزشکی – با همان کیفیت متمایز – با راه اندازی واحد دنتاک در تابستان 1402 محقق گردید .

خدمات تیم دکتر کاشفی مهر

مراقبت های پس از درمان​

تیم مراقبتی دکتر کاشفی مهر پس از درمان و در زمان های متعدد در ارتباط نزدیک با شما عزیزان خواهد بود.

تضمین کیفیت ایمپلنت

تضمین کیفیت ایمپلنت های بروز دنیا و با استاندارد های جهانی در مجموعه های دکتر اتابک کاشفی مهر

ایمپلنت در خواب

تیم تخصصی دکتر کاشفی مهر در شرایط دشوار باز هم کنار شما بوده و به یاری تکنولوژی جدید (تحت بیهوشی)، شرایط درمانی ایده آل و بدون استرس را برای شما رقم می زند.

بهترین متریال ایمپلنت

دکتر کاشفی مهر برای بالا بردن کیفیت ایمپلنت های خود از بهترین متریال های موجود در بازار جهانی استفاده می کند.

برند هایی که با دکتر کاشفی مهر همکاری می کنند

افتخارات دکتر کاشفی مهر

مسئول بخش ایمپلنت دانشکده

مشاور برند های مطرح ایمپلنت

دریافت فلوشیب ایمپلنت های دندانی

انتشار 28 مقاله علمی